Hogyan dolgozunk

Szolgáltatások

Kiemelkedő digitális megoldásokat kínálunk.

TECW0002

Egyedi szoftver fejlesztés

Innovatív, automatizált szoftvermegoldásokat kínálunk, amelyek javítják a munkafolyamatokat és növelik a vállalat termelékenységét.

TECW0013

Automatizálás

Intelligens automatizmusokat hozunk létre, amelyek leveszik a monoton feladatok terhét, így a csapata a lényegre koncentrálhat.

TECW0004

Gyártási szoftverek

Célzott megoldásokkal finomhangoljuk a termelési láncot, garantálva a következetesen magas minőséget és a kisebb selejtet.

TECW0012

Szolgáltatói rendszerek

Könyvelőirodák és szolgáltató cégek adminisztrációját testreszabott platformokkal egyszerűsítjük – hogy az idő a valódi ügyfélmunkára jusson.

TECW0014

Hálózat fejlesztés és hálózatok kiépítése

Modern, biztonságos hálózatokat tervezünk és építünk, hogy a cége megbízható kapcsolatokon fejlődhessen tovább.

TECW0011

Szerverek üzemeltetése

Proaktívan felügyeljük és optimalizáljuk a szervereit, hogy a rendszerei a nap 24 órájában gördülékenyen fussanak.

TECW0117

Informatikai tanácsadás

Tiszta, megvalósítható IT-stratégiát készítünk az Ön számára, és segítünk a meglévő rendszereit a maximumra hangolni.

TECW0116

Informatikai karbantartás

Átfogó karbantartási csomagjainkkal hosszú távon stabil, biztonságos és tervezhető IT-infrastruktúrát biztosítunk.

Hogyan dolgozunk

Munkafolyamataink

Így indul a közös munka

Egy rövid, ingyenes célfeltáró konzultációval kezdjük az együttműködést, ahol közösen meghatározzuk az üzleti problémát, a kívánt eredményt és az időkereteket. Ha látjuk, hogy valódi értéket tudunk adni, időpontot egyeztetünk a részletes igényfelmérésre.

Az ügyféltől várjuk az üzleti célok meghatározását, folyamatleírásokat, jelenlegi eszközök listáját, érintettek körét és esetleges korlátozásokat (jogi, biztonsági, infrastrukturális) kérünk. Ezeket egy 2–3 órás – igény esetén helyszíni – workshopon gyűjtjük össze, ahol közösen térképezzük fel a teljes folyamatot.

Az ajánlat jóváhagyását követően közösen finomítjuk az ütemtervet, rögzítjük a mérföldköveket és erőforrásokat, majd aláírjuk a szerződést. Ezzel párhuzamosan megnyitjuk a közös projektboardot, ahol valós időben látható minden feladat és határidő.

Hogyan néz ki a bevezetés, fejlesztés vagy tanácsadás folyamata lépésről lépésre?
  1. Folyamatmodellezés & részletes terv – a workshop eredményeit konkrét specifikációvá alakítjuk.
  2. Első prototípus – 2-4 héten belül kattintható demót adunk, hogy valós adatokon lehessen próbálni.
  3. Iteratív fejlesztés – kisebb funkciócsomagokat szállítunk; minden átadás után ügyfél-teszt és finomítás.
  4. Felhasználói tesztkör – kulcsfelhasználók életszerű forgatókönyveken tesztelnek.
  5. Adatmigráció & integráció – biztonságos átállás a régi rendszerekről.
  6. Élesítés – előre egyeztetett időablakban, visszaállítási tervvel.
  7. Kezdeti támogatás – dedikált szakértőnk folyamatosan felügyeli a működést.

Az ügyfél aktív jelenlétére folyamatosan számítunk a projekt során. Rendszeres, heti meetingeken egyeztetünk és bemutatjuk a szoftver állapotát. A heti státuszmeetingeken lehetőséget adunk az ügyfelünknek a visszajelzések adására és külön tesztkörnyezetet biztosítunk, ahol az ügyfél bármikor kipróbálhatja a legfrissebb verziót, majd ütemezett meetingeken egyeztetünk.

Amennyiben minden igényt és fejlesztést elvégeztünk, az élesítést alacsony forgalmú idősávban végezzük el. A technikai dokumentáció átadása után interaktív oktatást tartunk a felhasználóknak; külön kézikönyv helyett a gyakorlati képzésre és kérdés-válaszra helyezzük a hangsúlyt.

Folyamatos támogatást biztosítunk:
  • hibabejelentés jegy alapon vagy telefonon minden munkanapon 08:00–16:00 között,
  • válaszadás garantált határidővel,
  • folyamatosan elemezzük és azonnal javítjuk a felmerülő problémákat.

A projekt zárásával záróértékelésben összegzünk: mely KPI-okat értük el, hol van további optimalizációs lehetőség. A rendszert nem engedjük el, hosszú távú támogatási csomagot ajánlunk.

SLA-alapú karbantartási szerződés keretében a következő szolgáltatásokat biztosítjuk:
    • folyamatos rendszer-monitoring,
    • verzió-frissítések és biztonsági javítások,
    • igény szerinti funkció-bővítések.

Kapcsolattartásunk havi riporton, negyedéves review-n és a már említett 08-16 órás hotline-on keresztül biztosítja, hogy a rendszer mindig az aktuális üzleti igényekhez igazodjon.

Rólunk

Egyedi szoftverfejlesztési és dizájn megoldásaink révén vállalkozása mindig egy lépéssel a versenytársak előtt jár.

Innovatív gondolkodásunkat a csúcstechnológiával ötvözve olyan megoldásokat kínálunk, amelyek egyedivé teszik vállalkozását a piacon.

Az igényeit figyelembe véve az Ön tevékenységére szabott vállalatirányítási megoldásokat ajánlunk és tervezünk cége méretéhez igazítva.

Miért válasszon minket

Írjon nekünk

Küldje el kérdéseit!